Äsch då.

Kör på här ett tag ändå även fast den här designen bara är grååå och trååååkig. Vill göra nått eget, men med mitt russin till hjärna så behöver jag hjälp med det.

Idag så har jag varit till Farmor på lite "våffelkalas".. Ätit våfflor så jag nästan spydde. haha. Och väl hemma sen så blev man bjuden på grillat av Camillas mamma och Kurt i Bonäs. Och Grillat tackar man ju inte nej till. :P Så jag blev verkligen Apmätt!

Nu ikväll har jag bara setat och letat massa bakgrunder och banners till bloggen. Och jag hittade ett par stycken :) Bara någon hade velat hjälpa mig som sagt.. Vore snällt om någon ville!? släng in en kommentar om ni är duktiga på sånt :)

Sängen ropar.. Klockan är ju ändå tio över 1... Så Godnatt allihopa.
                          

                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0