Gääsp..



Sitter här och är supertrött. Klockan var ungefär kvart i elva och jag tänkte; Äsch jag hinner skriva ett litet inlägg innan jag ska sova, men jag öppnade redigeringen till bloggen för att se om jag kunde förstå något av alla koder, och si det gjorde jag. Så jag fastnade där i en timme och en kvart :P Oops.


Idag har jag varit lite småflitig iaf. Tvättat massa tvätt och hängt, sen plockat ur bilen, småstädat lite, plockat ur allt skroot ur handväskan, och beställt nya vinterdäck till bilen :)

Sen bestämde vi oss för att vi skulle äta på Åhlens Restaurangen så vi for hem en vända för att byta om bara. Men då helt plötsligt tog min magkatarr (som jag förövrigt trodde var över) en drastisk vändning och jag fick så jävla ont så jag grät och kved bara. Så jag fick stanna hemma och ligga i sängen :( Hade super ont konstant i två timmar. Men mamma och pappa var snälla och köpte hem maten istället så jag kunde äta när jag mådde bättre. :)

Men magen har inte känts riktigt okej sen dess. "/  Hm.

Och för en vecka sen skjutsade jag mamma in på akuten för hon fick sån huvudvärk och halva annsiktet började hänga på henne, så vi trodde ju det värsta; En hjärnblödning eller en propp. Men som tur var så va det inte det. Men dom vet fortfarande inte vad det är. För hon har fortfarande ont i huvudet till och från. Men dom trodde hon hade fått borelia så hon fick medecin på en gång mot det iaf. Men just nu mår hon okej.

Imon ska jag upp på lasarettet 08.15 för provtagning igen.. SUCK. Om jag ens ska ha en chans att orka upp imon lär jag sova nu.

Miss u.



P
uss


Kommentarer
Postat av: Nina

Usch då, så var det med mamma också, och hennes ansikte är inte bra än :( går så mycket konstiga sjukdomar så man blir lite skraj :P

2009-09-04 @ 12:10:20
URL: http://ninawikizz.blogg.se/
Postat av: Angelica

Ja jag hörde det :/ Ja fy fan man blev ju så rädd, trodde det var någon propp eller nått först ju. Ja det gör det, alltifrån svininfluensa till fågelinfluensa :P Haha



2009-09-07 @ 01:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0