2010..

blir för mig ett nytt år och starten på ett nytt liv med nya möjligheter. Hoppas på ett mycket bra år.
Jag har redan satt upp mål för nästa år och jag är så taggad för att börja mitt nya liv! :) 
Detta nyår har även jag ett nyårslöfte, vilket jag behåller för mig själv.

Idag har jag lämnat in min "moviestar" till plåsterhuset.. Hoppas dom hittar felet, bara det inte blir alltför dyrt :O Stackarn. Och stackars mig som fått lov å vara utan egen bil i flera veckor. Gillar inte att låna mamma å pappas. Men som sagt, efter idag kanske min plutt är frisk igen. :)

Annars då? Jo har hunnit med en del idag förutom det sist nämnda, har hunnit städa lite, bäddat rent i sängen, tagit en långpromenad innan frukost, duschat, tvättat och hängt tvätt. Skönt att man fått någonting gjort iaf. Nu väntar jag bara på att Johanna ska vakna och höra av sig. För idag blir det lite kaffestuge-mys! :)

Nu lite sminkning. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0