Kärlek..


Är dom skorna..  Totalkär i dom. Och det bästa är ju att dom är mina!

Men det lär vara den enda kärlek jag fått mig i år. Usch ja. Men man kan ju hoppas på ett ljusare 2010 på den fronten :) Vore ju iaf på tiden med någon vid sin sida igen.

Och fy FN vad kallt det ska vara ute hela tiden då. Nu faktiskt börjar jag nästan ledsna. Vill ju inte att det ska bli jätte varmt, men sisådär en -6 grader är lagomt. Det behöver ju liksom inte bli -27 grader bara för att man önskar kallgrader. Men, det är fint att titta ut när det är frostit och man riktigt ser hur kylig luften är. Så det ska jag inte klaga på :)

Varit till Falun idag med min älskade Camilla :) Hittade inte så mkt, en tröjja och en volymmaster. Men det var en trevlig liten tripp :) ♥

I morgon är det nyår också. Igen. Tiden går fort. Alldeles för fort ibland tycker man. Hm. Men men. Som sagt, nytt år och nya möjligheter. Det ser jag fram emot! :)
Och det nya året infiras med Johanna, vilket kan gå hur som helst. ;) Spännande.

Nej nu blire fan natta för mig! Trött så ögonen står i kors. Gnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0