Ojdå..

..Vad jag upptäckte att jag aldrig skriver blogg mer :O Haha! Men vafan. Finns inte så mkt å skriva om. Händer inte så mycket i mitt liv ändå.

Natten till idag blev det i alle fall vinter. Och det var ju inte en dag försent! :P Eller månad försent kanske.. Mysigt med snöööö.

O idag har jag faktiskt köpt en tröja som verkligen är superskön (Y) Och snygg! Mums på den. Och sen ett sniiiggt skärp till också :D Så var jag pank innan så är jag ingenting nu. Men vafan, man må unna sig nått ibland^^
Har hittat världens snyggaste skor också som bara MÅSTE ligga under granen på julafton. Gah, verkligen kär i dom. Ska nog gå och gifta mig med dom tror jag.

Nog tjabblat om ingenting alls. Dags å glo in i ögonlocken nu. Jobb imon. Får se hur de går den här gången då, sist räknade jag ju bort mig totalt bland alla förbannade tidningar och dvder, så det fattades typ allt när jag var vid sista butiken. Hm, hoppas på en bättre körning imon. Kan gå bättre om man somnar i tid och är lite piggare i huvet, vad vet jag.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0