Övernaturlig?

Kom och tänka på en sak idag. Och det är mina drömmar. I många fall i mitt känsloliv så har jag drömt det som händer innan det händer om ni förstår.. Kan inte tala om vad här eftersom det gäller mig lite privat sådär.

 Men ett exempel; Man drömmer att man träffar någon, man är på ett visst ställe och man gör nått, och senare så händer det exakt det i vakna livet med exakt den personen på den platsen. Ungefär så. Tror ni fattar..
 Har hänt mig så många gånger nu så att jag har fan börjat fundera..

Är det bara slumpen eller är bär jag på nån synsk förmåga? :S



Men även om du bett om det så hade jag ändå inte kunna godta den efter det här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0