Värdelösa söndag

Var på wasa igår. Inte så kul som sist, rent utav lite tråkigt faktiskt. Men jag ska inte klaga, för man mår ju bra idag iallafall :)

Ska alldeles snart dra mig mot bonäs, äta lite tårta och säga grattis till Kurt som fyller år idag. Sen svänga förbi Johannisen och hämta min tröja. :) Annars händer det verkligen nada idag..

I veckan tror jag att jag och mamma ska till valbo och handla lite klappar. Kan bli kul :) Se någonting annat än borlänge, som man alltid åker till annars när man ska handla julisar.

Ska dra på mig nå andra kläder och fara nu. Tjubree


Jag förstår inte riktigt hur vissa tänker ibland.. Bestämmer en sak, och sen gör precis tvärtemot. Något åt det respektlösa hållet.. Man känner sig som luft ungefär. Att allt man pratat om och bestämt för att göra det så lite smärtsamt som möjligt är skitsamma nu bara för att det kommit in någon annan. Men jag är väl inget annat än luft för er antar jag..

Ibland önskar jag att jag aldrig träffat dig. Fast att det var den bästa tiden i mitt liv hitills.
Men det är för allt som händer, det är så jävla smärtsamt! Jag undrar just hur DU kännt om du varit i min sits. Inte hade du då tagit det med ro som du påstår i alla fall. Och inte du heller.
Kan inte önska dig/er lycka med detta tyvärr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0