Börja om från början.

Jag skaffade en blogg på bloggspace.se igår, Vilket tog en halv dag. Men som med allt annat jag rör uti så började den krångla och jag kommer inte åt den. Bara ungefär vart 20:de försök kommer jag in där. Jävla Skitsaker! <.>

 Så nu har jag gett upp den och skaffat mig en blogg här istället. Inte lika snygg design som på bloggspace, Och inte kan man ändra teckensnitt, storlek eller färg heller (?) Men men, har ju en blogg som förhoppningsvis funkar nu iaf. :P

Som med allt i början, Så fattar jag inte så mycket av det här än. Det tar lite tid, men jag lär mig nog ganska så snart :P Lite jobbigt innan man lärt sig dock..

Idag har jag inte gjort ett jota, känns det som iaf :O Har sovit halva dagen, som vanligt <.> GAH! Fan, jag har börjat sova så himla länge när jag är hemma i Mora. Ställer klockan på typ halv nio men jag hör den inte, och när jag väl hör den, så stänger jag av den i sömnen. Hmm. Men när jag sover i lägenheten i Älvdalen eller hos någon annan, då vaknar jag pigg som en lärka vid nio-tio tiden. Hmm. Konstigt det där :/ :S
Och drygt med, för man får ju fan ingenting gjort på dagarna!

Har iaf vart med Jessica och Johanna en liten vända idag, vi var ner på stan lite snabbt för att hämta ut mer medicin till mig, sen åkte vi på dollarstore för Jessica & Johanna skulle köpa godis, Sen Willys där jessica köpte makaroner.
Nu har jag nyss ätit och sitter här.. Jag ska snart åka och hämta Mormor och Morfar..

Nä, ska gå och hjälpa mamma att bära upp madrassen från mitt rum nu.

Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0