Finns det någon ände ?

Jag sitter här. Har fått en klump i magen av allt tänkande.

Kände varken dig eller de andra bortgångna. Men det berör mig starkt ändå. Att så unga människor bara dör en efter en ? Jag menar, Hur många dagar har det gått av året 2009? 8 dagar.. Det är hemskt. Jag tänker på alla er anhöriga och bekanta, hur mycket ska ni behöva gå igenom ?! Det tär faktiskt på psyket även om jag inte kände er.. Skulle aldrig någonsin kunna föreställa mig hur det är att mista en vän, en familjemedlem eller partner.. Förut fanns det inte i mitt huvud att det skulle kunna hända. Men nu har jag faktiskt insett, Att det kanske inte finns en morgondag?

Så nu ni som är nära med dessa bortgångna personer, jag tycker ni ska försöka vara starka och ta hand om varandra! tillsammans blir ni starka.

Läste precis på en av dina vänners (? antar det var din vän) bilddagböcker. Blev nästan tårögd. DET ÄR SÅ HEMSKT! När ska det ta slut?! NÄR
?!

Mina tankar går till er.

Vila i frid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0