Fredag.

Hemma. Skönt :)
Nu sitter jag inne med en brasa och datorn i knät. Riktigt mysigt faktiskt :)
Ska hämta Camilla om ca 1.5 timme på tågstation.

Idag har det vart skola, Har ju Barteknik nu ;) Sen hem å spelat Guitarhero en vända, sen packade jag och åkte med mamma hem till Mora. :)

Igår var jag, Elin, Sara, Tove och Jossan först till wäsa och käka, sen åkte vi på bio i Mora. Twilight. Bra film :) Men Jossan gjorde det roligaste på hela kvällen. Hahahahahaha xD Fy fan! xD Och just precis i det tillfället också . Haha.

Imon så hoppas jag verkligen på feeeest :D
Är så partysugen! Hoppas bara Elin fortfarande vill ut då :)

Den här veckan har vi spelat guitarhero, så kul :P Haha eller, ja , Om jag hade varit liite bättre på det så :P
Sen har jag faktiskt varit aktiv också, Hunnit med någon promenad den här veckan iaf. :) Och nästa vecka så börjar cirkelträningen också :D Nu SKA jag gå!

Näe, måste göra klart det här jävla hemprovet i naturkunskap nu :( Usch!

HejSvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0