Här igen

Sitter fortfarande i skolan. Sitter och fördriver lite tid, så då kan jag lika gärna skriva ett par rader här medans jag väntar. 

Slutade för en halvtimme sen. SUCK! Bussen går 15.25..
Men Alex ska till Mora snart, så han har varit snäll och erbjudit mig skjuts, Så åker med han hem :) Det tackar jag för :)
Då slipper jag i alla fall vänta på bussen i 110 år.. Han är snäll min kusin :) <3

När jag kommer hem vete fan vad jag ska göra. Kanske beställa tåg biljetter. (?) Men vet inte.

Ska nog iaf vara med Jessica idag med :D Rowliit Rowliit :) Och sen ska jag väl försöka lägga mig i någolunda tid ikväll också, Så jag tar mig upp imon. För i morse så var det bra seegt vill jag lova! Fast inte så konstigt när man får lov att gå upp 05.15.. :/ :( UUUUAAN!

Nä ska väl ta och resa på mig och se om han är påväg nu eller hur han är. Skriver säkert mer innan den här dagen är dagen är slut =)

Tjuo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0