Tisdag och Skola.

Sitter på religion nu. Ska börja med nå abete om all sån där skit nu. USCHA fy fan. Jobbigt..

Och imon är det skolfoto också. SISTA dessutom. Hmm. Jaja.

Igår satt jag, Elin och Sara hemma i lägenheten och lirade lite guitar hero. Och ja, JAG SUGER PÅ DET! Men det hade man väl kunnat räkna ut med röven att jag skulle göra. Men men. Kul var det :) Och lär bli mer av det den här veckan.

Ikväll blir det nog en promenad tror jag. Skulle vara gött :) Hmm. Aja.

Får väl se när det blir kluddat här i nästa gång då.. Kommer ju inte hem nåt förns eventuellt i helgen.

Hejs så länge!

Hallo igen.

Sitter här nu igen.. Fortfarande i skolan. Har svenska nu. Hmm. Snaaart får jag bege mig hem,. Eller snart å snart. Om typ 35 minuter, vid fyra alltså. :/ Hmm.. Usch.. Vill heeem!

Ikväll har jag nu bestämt att jag ska ut och gå. Men verkar som det blir en promenad på egen hand, ingen har tid eller lust att följa mig :P Sen blir det en dusch och guitarhero :)
Eller ska väl se om man hittar nå vettigt i garderoben att ha på sig imon på skolkortet först.
Och sen så skulle jag väl ha gjort klart det där jävla naturkunskaps skiten också. USCH!! :( Skolan får en verkligen deprimerad! Ne nu ska jag ta och jobba på med mitt svenska arbete så det blir klart snart iaf!

Och föresten GRATTIS ELIN TILL KÖRKORTET!! :D :D <3

Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0