Tisdag.

Tisdag idag, och som vanligt har jag sovit halva dagen, vakna 12. Ställde klockan i morse med, Men som vanligt igen, så stängde jag av den i sömnen <.> Vad ska man göra för att vakna då? Fan. SKÄRPNING ANGELICA!

När jag äntligen hade vaknat och gått upp, så tror jag nästan jag fick en chock när jag kollade på TERMOMETERN (nöjd nu Linus? :P) det är bara -5 ute!

Nu kan man ju till och med gå utanför dörren utan att alla kroppsvätskor fryser till is. Det är bra :) Kan kanske till och med gå ut med shorts? ;) Haha. Nej, Men en promenad kan man ju tvinga sig ut på nu iaf :)


Usch! Imon är det tillbaka till helvetet igen. :/ Vill Inte Vill Inte Vill Inte !! Ska väl bli kul att träffa alla och så. Men ligger efter så himla mycket i allt nu :/ Så blir att plugga gärnet. HMM!
Sen så är det vårtermin nu, då är jag inte ledig på Fredagarna längre heller, fast iof, så ska vi ha barteknik nu och det är väl inte så tokigt det heller :)
Men kommer massa slutprov å grejjer nu på vårterminen också, Huua.. UschUsch!

Kan fan inte tänka mig att det bara är EN fjuttig termin kvar av SKOLAN, En enda! Den sistaalla dessa år. Rätt obegripligt faktiskt.
Hmm. Studenten, Kul ska det bli iaf :D Men kommer sakna alla så fruktansvärt mycket  "/

Dyrt
kommer det bli också.. Hmm, det ska vara balklänning, smycken, skor, frisyr, smink, Studentklänning, studentmössa, dricka och bla bla bla.. Kommer bli ruinerad!! Men som sagt, Kul ska det bli :D
Inte har jag någon att gå med på balen heller än, men det ordnar nog sig, är ju ( hmm, räknar på fingrarna ) 4 månader kvar. FYRA BARA?! Hjälp :O
Ne ska nog sluta tänka på det här nu, och ta det som det kommer istället :)


Vad händer idag då? Hmm. Ska tvinga Jessica att hjälpa mig att fixa till den här bloggen så den ser normal ut  ;) Hehe. Sen ska jag nog umgås med henne resten av dagen också :) :D Om hon vill det vill säga :P


Igår så var jag och kollade på den där hjälmen som jag har fastnat så för, på både Mperformance och på Görans Motor. Men jag har för litet huvud så de hade ingen storlek åt mig :(
Men på Görans så var de snälla och  beställde hem en extra hjälm i min storlek, så snart har jag den! :D Om fyra dagar ungefär :D Dessutom så var den 200 kr billigareGörans ;) Haha.





Ne ska ta och göra något med mitt liv nu så

Bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0