Tröttis..

Blev många inlägg skrivna idag :P Haha

Sitter här med vetekudden i knät. Så varmt o skönt. :) Hmm. Skulle kanske ha varit med antingen Jessica eller med Helen ikväll. Men jag är så jävla trött och slut, så jag tror faktiskt inte att jag orkar.
Blir nog en lugn kväll hemma med datorn och tvn. Sen en varm dusch och sen sova :)

Jag tror inte att min kropp är riktigt inställd på att gå upp ungefär 6.5 timmar tidigare än vad jag har gjort under lovet. :P

Hmm. Har mått illa till och från hela dagen idag. :/ Undrar just vad det kan vara. En förkylning som lurar kanske.. Hoppas inte "/ Orkar inte vara sjuk nu!

Nog tjatat om stackars mig och min trötthet nu :P

Ska åka och hämta mamma på jobbet nu.

"Hedjå macken, syns imorn"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0