Feelings

Kvällen igår kan jag väl inte direkt påstå var det roligaste jag vart ut på men men. Ställer upp på mina vänner. Dagen idag har varit händelse lös i princip. Träffat Camilla lite å så. :) Annars inget.
Fan vad jag bloggar när jag egentligen inte har någonting att skriva om? Jag är knäpp.

Jag hatar känslor! Äckliga saker som bara förstör och får en att må piss. I flesta fall iaf för mig. Men utan dom hade man väl inte överlevt heller antar jag. Men förstår bara inte hur länge man ska behöva må dåligt. När det ska bli en annans tur att få uppleva lycka och nånting bra. Vad har man gjort för att behöva må så här?
Tog ett par änglakort hos Camilla. Och fick ett kort; New Romance Partner när det handlade om inom snar framtid. Och dom där korten stämmer nästan alltid. Så man kan väl hoppas att det vänder för mig också snart då.
För det behövs nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0