Helgen

Rätt händelserik faktiskt. Började med att jag var häst,hund,katt och kanin vakt åt Helen torsdag och fredag. Pidon knaprade upp 2 ibumetin för mig på torsdagkvällen och blev väldigt dålig på fredagen. Vetrinärbesök och allt. Stackars Cupidon.. "/ Och DUMMA mig som inte ställde undan min påse på en gång. Han har varit dålig sen fredags morse tills nu ikväll. Var meningen att vi skulle åka till falun med han. Men så piggna han till. Tur va väl det.

I lördags vart det utgång. Skitkul! Och verkligen skitroligt att få träffa Emma igen! :) King kväll. Väldigt. Brukar inte ha kul på Wasa. Men med rätt folk omkring sig så blev det riktigt bra. ;)

Ikväll ska jag nog till bonäs till Johanna :) 

För varje dag som går och ju mer jag får höra blir jag mer och mer äcklad och ledsen. Jag förstår inte! Vart tog dom jag lärde känna vägen. Ingen av er har efter detta något kvar hos mig. Bilden av er i mitt huvud kommer aldrig försvinna, och den gör mig ja, knäpp och förstörd.

Jag hade kommit på bra väg att börja glömma dig efter senaste gången vi träffades och pratade och allt kändes faktiskt bra trots det vi bestämde då, jag började bli glad igen, min tillit hade nästan börjat vuxit för er. Men sen att ni träffar varann gör ju att man hamnar på ruta 1 igen och allting rullas upp igen. Precis som sist. Vem som helst, men inte någon vän. Då hade jag nog varit glad för din skull och kunnat fortsätta på samma bra väg jag kommit och acceptera det. Men nu, nej. Fy fan. Påminns om det jämt varje minut allting. Inte en minut utan att jag tänker på det.


This is a BIG fucking NO NO!


Kommentarer
Postat av: bananen

vad äre som har hänt????

2009-11-30 @ 22:53:01
URL: http://bength.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0