Knepigt

Denna mystiska ständiga feber alltså. Vart kommer den ifrån? Vad är det för fel på mig? Många frågor snurrar i mitt huvud. Alla dessa prover visar INGENTING. Mitt immunförsvar är helt normalt och visar ingen infektion. Jag har gjort allergitest men reagerade bara på katt, men någon sån äger jag inte. Men VAD är det då som gör att jag ständigt har 38 graders feber!? Jag vaknar på morgonen, går upp. Då har jag omkring 37.5. Jag äter lite, kanske tar en promenad. Sen är jag död. Helt slut. Och tempen ligger på 38.3. Utan anledning? Har idag haft feber i ungefär 2 veckor. Innan dess var jag nog frisk en vecka. Och därföre sjuk också.

Jag vill få svar på vad det är som gör att jag är sjuk jämt och alltid har feber. Jag orkar inte göra någonting! Och det gör mig frustrerad och litet orolig att gå runt såhär utan att varken jag själv, läkare eller sjuksköterskor vet vad det är för fel. Jag är inte lat. Jag vill träna, ut och gå långpromenader och springa. MEN, jag orkar inte vad som helst pga detta. Jag orkar fan inte ha det såhär mer.
Ska till min läkare igen den 11, och göra ett utandningstest. Det är mitt sista hopp, om inte det visar nått så vet jag inte. Nästan så att man hoppas på att man är allergisk mot nåt bara för att man ska få veta vad det här kommer ifrån.


Nu ska jag göra mig lite mat. Senare åker jag och Camilla till Älvdalen på cirkelträning. Även om jag inte borde för tempen ligger på 38 som vanligt, men denna gången tänker jag faktiskt trotsa det. För jag vill inte sitta hemma längre. Jag får väl ramla ihop då om det är så. Men jag tänker trotsa den här skiten ut ur min kropp nu eftersom ingenting verkar hjälpa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0