Onsdag

Ska börja detta inlägg med att svara på den Anonymas kommentarer i föregående inlägg. Visst jag är inte speciellt positiv ibland, men jag har också lite svårt att prata om saker jag känner, och har min blogg för att ventilera mig själv och mina känslor, och det hjälper mig. Så om det nu är så besvärligt å läsa, LÅT BLI DÅ! Detta är min blogg och det är jag som bestämmer vad jag vill skriva. Och som sagt. HATAR anonyma som skriver saker, men dom kan fan inte stå för det. Så undra vem fan som ska stå på sig.

Puh*

Ikväll har jag kollat på Grey's. :) Var rätt krångligt avsnitt. Vet inte riktigt om jag gillade det. :P Annars har det inte hänt speciellt mycket idag.

Träningen igår har gjort sig påmind också. Väldigt. Hehe. Men de är skönt med träningsvärk, då vet man att man gjort något bra.
Btw, det snöade när jag gick hem från Camilla för en stund sen. :) Hoppas det snöar mer imon nu då. :)
Nu sängen. Eller först lite bejeweled blitz på facebook. Natti ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0