Önskelista och stulna pengar

Var ett bra tag sen sist. Tappade faktiskt lusten helt att skriva sen sist. Inte så kul att bli bemött med sånna dåliga kommentarer. Men men nu har det börjat klia i fingrarna igen.. :) Och en sak som är lite knepig, är att när jag slutade skriva så har antalet läsare skjutit i höjd. Haha.

Vart en mycket givande dag igår. :) Åkte till Helen vid halv nio och vi mockade lite åt hästarna och gick med hundarna. Efter det tog vi oss en ridtur. Rätt lång, och sprang lite med dom idag också. Wiggley har ju fått en sadel av Helen nu :) Ja sen körde vi lillhästen en liten vända också. Efter det en till promenad med hundarna. Och på kvällen va jag på på cirkelträning. Så inatt sov man bra gött vill jag lova.

Jo just det. Måste ju berätta om den lilla incedenten som hände på cirkelträningen som gjorde mig så himla FÖRBANNAD. Hade en hundralapp med mig som jag skulle tanka för när vi åkte hem. Jag tog ur den ur jackfickan eftersom att jag hade hört att någon fått något stulet i sporthallen nyligen. Så jag tog hundralappen, mobilen och bilnycklarna och la dom inne i värdeskåpet i gymnastiksalen. Efter cirkelträningen skulle jag ta mina grejjer och gissa vad. Jo, NÅGON mycket STYGG människa har STULIT min hundralapp som LÅG I VÄRDESKÅPET!
Va?! Då kan man inte ens ha värdesaker där man SKA ha dom. SUCK. En hundring är inte mycket, men för mig som knappt har ett ruttet öre är det jävligt mycket. Tog av dom pengarna jag har slitit ihop ute på pappas jobb, och det sved till och med när jag tog den där hundralappen från spargrisen. :P Säkert någon snorunge som ändå får studiebidrag varje månad som snott den. Jämt ska det jävlas för den fattige. :P Hade inte Lisa och Alex varit med hade jag inte ens haft råd att åka hem. HOPPAS DU MÅR BRA NU JÄVLA ÄCKEL som snott den. GAH.

Har börjat fundera mkt på vad jag önskar mig i julklapp. Och nog är det massooor. Så tänkte väl försöka skriva en önskelista här då för dom som är intresserad i vad för skit jag vill ha :P

Pengar
Presentkort
Volym-master
Högtalare till bilen
Extern hårddisk
Ny dator (Den här har nog inte mycke till livslängd kvar)
♥ En såndär kabel man kan ha mellan datorn och te.x förstärkaren (inte en aning om vad en sån heter)
♥ Ridstövlar + sporrar
♥ Én ny kamera (min har börjat bli så jävla seg)
♥ En ny tvbänk
♥ Hårinpackning och balsam (goldwell)

Ja listan kan nog göras lång. Och jag vet att jag önskar mig mycket mer än sådär. Men kommer inte på just nu vad mer jag önskar mig.  Så jag får väl fortsätta bygga på listan allt eftersom :)

Nu ska jag lägga i en tvätt sen upp och äta lite frukost. Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0