23.55


Jag gillar inte mitt liv just nu.

Jag saknar att få känna att man är älskad. Längtar efter din närhet. Känner mig ensam, tom och kall.

Alla har någon att bli älskad av och att somna brevid. Utom jag. Alla har någon att umgås och mysa med. Utom jag. Alla har någon att ty sig till när dom har det jobbigt. Utom jag. Alla har någon att prata om allt och inget med. Utom jag. Alla har någon. Utom jag. Klart att man känner sig ensam.

Jag vill inte vara ensam mer. Jag vill ha kärlek och närhet. Och jag behöver det mer än nånsin. Jag behöver det för att klara av mig själv och mitt liv.

Någon som står vid min sida, är det för mycket begärt?
Lite kärlek och ömhet, är allt jag ber om.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har ingen heller, lever själv ihop med en egoist idiot!

2009-10-08 @ 15:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0