Att fela är mänskligt,

Att skylla på andra är politik.

Fan att klockan ska bli så jävla mycket jämt då. Blir väl så när man inte har nått liv.

Dagen började med att jag slet av de där feting bandaget, hann knappt öppna ögonen riktigt innan jag drog av det. Och där under dolde sig 4 stygn, ett snitt på cirkus tre cm i längd jäms med en såndär spå-ditt-liv-linje i handen. Huh, tro om dom menar nått med mitt liv om dom skär i min livslinje. Klurigt :P haha. Hur som haver, så såg det iaf riktigt fint ut! Och inte gör de spec ont längre heller. Nice.

Sen drog jag med mig Camilla och så skjutsade vi hem Alex till övdaln. Åkte till pappas firma och skulle byta däck, men bilen var lite för låg för domkraften och vi var inte så smarta så de blev inge däckbyte på röda faran idag. Men imon kanske :)

Ikväll vart det badstumys med Camilla och Frost Anna. Skönt som satan. Och lite löst snack om allt och inget. Borde vi göra oftare tycker jag. :)

Skalla kudden nästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0