Det vi inte gör idag,


slipper vi göra om i morgon.

Å vilket bra läk kött jag måste ha :) Min hand gör inget ont och såret är typ inget sår längre. Stygnen är mest irriterande nu, bara ivägen. Kliar lite ibland, men inte så mycket. Är inte handikappad längre. Känns ju typ.. ..Positivt eller nått. :)

Fy FN vad kallt det är. Fryser jämt och ständigt. Om det ändå kunde komma lite snö någongång. Det gör att det känns varmare i alla fall. Det här höstrusket är jag då trött på nu! speciellt att behöva vara ensam när det är så ruggit och bäddat för filmmys.
 Apropå vinter, så har jag och Helen bestämt oss för att satsa på skid-karriären i vinter ;) Haha. Kan bli kul. Tur att vi har privat "spårdragare" så vi får det som vi vill. Längtar nästan lite faktiskt :P Hehe.

Imon blir det en liten vända till Borlänge med Camilla för att kolla efter något rosa så man kan matcha något sånär i alla fall på lördag. :) Tåget går 08.25 imon bitti, så nu blir det tamefan Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Helen

Jag längtar också efter få börja åka skidor. =) Få en FIN runpa.. ;) hahaha. Så de får gärna börja snö i stället för de här skit regnet.

2009-10-16 @ 08:51:40
Postat av: Angelica Persson

Haha ja det kommer bli roligt det där :D ja snö snö snö snööö :)

2009-10-19 @ 23:45:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0