Du har inte levt

förns du har hittat något att dö för.

Jaha då var det redan onsdag. Hur kan dagarna gå så fort när man inte gör nått? :S Knepigt.

Igår var jag och fikade på stan med Elin. Det var trevligt! Kul å prata lite, var ett tag sen sist. :) Sen vart det cirkelträning, sköönt att få röra på sig lite. Men idag är det mindre skönt :P Träningsvärken börjar göra sig påmind. Förövrigt så har jag och Camilla fått en varsin biljett av Elin till körslaget på lördag, så vi ska dit. Kommer bli skit kul :D Längtarr..

Idag har jag äntligen fått vinter däck på bilen. Skönt. Sen har jag följt med och sällskapat Helen när hon fyllde hästtransporten med spån. Annars har jag väl inte gjort så mycket idag. Lika meningslös dag som alla andra i mitt "händelserika" liv.

Nu ska jag tvätta och sen dra mig bort till Camilla!
bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0