Duktigt

Ja jag har varit duktig nu. Fixat till min blogg lite, och ja, jag har gjort det helt själv faktiskt! Trodde ni inte va, att jag var så teknisk så jag kunde det? Ha!

Förövrigt är mitt huvud som en fotboll. Eller känns det som i alla fall. Nyst som en dåre hela dagen, och är täppt i näsan. Vet inte om jag håller på att bli sjuk eller om det är för att jag sov med Camilla hos hennes mamma och Kurt inatt, dom har ju kisse katt nu. Kan vara det också. Men vafan, man kan ju inte låta bli nått sånt sött :)

Nu ska jag och Alex iväg och handla mat sen hem å äta och därefter drar jag med mig Lisa och åker till bonäs för att kolla på körslag :) Hejjja Team Stefan. :)

Magen kurrar så nu affären!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0