En tisdags natt..


Lugnt och tyst. Lite trött i bollen..



Haft en såndär jobbig ångest(?)dag. Mycket depptankar om mig själv. Självförtroendet har legat på -943475 typ. Man har känt sig äcklig och extremt ful och undrat vad man ska göra med sig själv för att man ska vara nöjd över sig. Gillar det inte.

Men men. Tycker fortfarande samma sak om mig själv, men försöker tränga bort alla negativa tankar och tänka positivt istället. :) Orka ödsla tid på att må dåligt!

Världens minsta och meningslösa operation på fredag, men ändå, jag är skiiit nervös redan nu. Vafan, dom ska ju faktiskt skära i mig ;O Och i min höger hand. Blä för det. Hoppas det går bra i alla fall.

Kom och tänka på att den här veckan blir förhoppningsvis inte lika händelselös och meningslös som vanligt. Jag har faktiskt ett liv den här veckan. ;

Tisdag; Hm inget spec, förutom eventuellt cirkelträning i Älvdalen (hoppppaaaas! Och att någon vill följa lilla mig)
Onsdag;
Äcklig basinformation på Arbetsförnedringen
Torsdag; Ska åka till Orsa och följa med Anna Bength på guidad tur på hennes skola, samt få en behandling :) Ser jag verkligen fram emot.
Fredag; Operation. Och sen Säter.

Ovanligt mycket på schemat för att vara en arbetslös jag. Hm, jobbigt å försöka fördriva tiden varje jävla dag. mahaha. Nu ska jag sova så jag orkar upp och gå en vända innan frukost imon!

Dra åt helvete så hörs vi imon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0