Livet är som en påse


Tomt och innehålls löst.

Jag lever. Och operationen överlevde man också. Men knappt bedövnings sprutan. Uh, gillart inte! Lite små ont i handen, jobbigt och gå runt med ett fett bandage lindat 323414532 varv runt handen bara. Men de sliter jag av imon, kan bli spännande. Har inte en aning om vart såret sitter i handen, hur stort det är, hur många stygn eller vad dom har gjort med den, men det är säkert bra skit.

Körslaget ikväll. Stefans kör gjorde bra i från sig, och Elin Pelin sjöng solo. :) Men det allra bästa var att dom gick vidare igen. :) I veckan ska jag och Elin köra en snackis fika. Behövs nog, var så länge sen man hade tid att sitta ner och prata om allt och inget med dig. Men men, nog tjatat om körslag och tycka synd om mig snack.

Jävligt trött. Borde nog kanske sova lite, eller vad vet jag.

Är så himla trött på mitt liv. Vara singel och sakna någon och närhet i vad man än gör, vara arbetslös, bo hemma i detta *******, vara sjuk jämt och ständigt och massor av mer. Har ett självförtroende på 0.00000000. Känner mig som ett stort och äckligt drygo som alla stör sig på. Och det är jämt jag som ska driva saker och ting. GE MIG ETT NYTT LIV! Och att vissa bara blir kortare och otrevligare gör ju inte att man känner sig mindre dryg och dum. Vissa säger dom bara har en idiot till pojkvän och det inte är nått att ha osv, men jag har INTE ENS det. Allting är så jävla pisssurt så jag orkar snart inte ta tag i något med mitt liv längre.

Har varit glad hela veckan och ställt upp och hjälpt mamma osv, och så kommer fyllesnacket därifrån- behandla mig inte som ett svin, för det gör du. och bla bla bla. HUR kul är det att hjälpa någon som ALLTID tycker att man är en skitstövel och aldrig gör nått. Får fan jämt skit härifrån. Hatar att bo här.

Puh, det var skönt att ventilera hjärtat lite. Deprimerad som jag är..


Kommentarer
Postat av: bananen

Flytte hem till oss då? Du får hyra ett rum billigt om du vill . Tänk på saken =)

2009-10-11 @ 13:15:52
URL: http://bength.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0