Moviiiee.


Har precis kollat på denna filmen..

5 av 5 toasters. Verkligen. Riktigt kul och bra film. Se den om ni inte sett den!


Trippen till Borlänge idag var kul. Trots att det börjar svida i plånboken lyckades jag ändå komma hem med en ny klänning. HM! Borde skärpa mig, men jag kan inte ;)

Det måste verkligen ha varit en olycksdrabbad dag idag. Åkte förbi 1 trafikolycka med två bilar som frontalkrockat, såg 4 ambulanser, en bil som kört av vägen och så en fyllekörning (?). Riktigt farligt ute på vägarna idag. Usch.
 I övrigt har det väl inte hänt så mycket mer spännande, så jag tänker inte ödsla er tid på dåligt skitsnack som ni inte bryr er i. Så godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0