Pricktest

Japp, jag var på lasarettet idag och gjorde pricktest. Vilket visade på det jag redan visste, Kattallergi. Sen om nån vecka ska jag få göra ett andningstest också. Kunde inte göra det idag när jag är sjuk. Så får se vad det visar sen då.
Gillar faktiskt att gå till barnmottagningen :P Haha. Fast jag är två år för gammal för att gå där. Men är inne på dom sista besöken nu innan min läkare lämnar över mig till vårdcentralen. Måste utreda mig klart först. Men hade mer än gärna fortsatt gå där i minst 20 år till. Trevligaste sköterskorna på hela lasarettet och en läkare som BRYR SIG om en. Det gillar jag. Mycket.

Annars har de inte hänt speciellt mycket idag. Orkar inte göra nått med feber. Blä. Men om jag är frisk i helgen ska jag iaf följa med Johanna och dom ut. :) Hittat värsta frillan också. Ser rätt enkel ut så med lite hjälp ska den nog hamna på plats. :) Annars är det väl skoterns dag jag hade tänkt kika lite på. Aja, får se vad som händer.

Gah. Vet att man inte borde ödsla energi på att störa sig på folk. Men ibland alltså. Ja fan. Kan inte rå för det. Trött på vissa människor kan jag väl lite lätt påstå att jag är i alla fall. Mer eller mindre behöver jag inte nämna. UH!

 Har sett ett par skor på reklamen som jag är lite småförtjust i. Men har absolut nada pengar så det är bara att fortsätta drömma. Och det gick inte att lägga upp någon bild på dom heller. Knäppt. Men andra bilder kunde man lägga upp. Knasigt. Men nu ska jag se om de är nå å se på tv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0