Prosit!

Attjo! Lite förkylning för omväxlings skull! Vad fan är det för fel på mig, eller rättare sagt på mitt immunförsvar ?! Skulle nog behöva en renovering av det i alla fall.

Idag har jag inte gjort nånting just. Bara setat och myst i fotöljen och setat vid datorn. Tagit det lugnt bara med hopp om att man kan bli frisk.

Sov hos Camilla inatt. Hade en så konstig dröm om kryssningar inatt. Tänkt på det hela dagen, nästan som att jag är rädd för dom nu? :S

Drömde iaf att jag hade nån jävla ryggsäck med mig på en kryssning, men jag hade glömt den i bussen. Och det var tydligen hela livet förstört bara för att jag inte hade några skor (xD). En bit in på resan hände något underligt. Jag typ såg allting uppifrån, utan att jag var där, men de va nån olycka, och en man höll sig fast i nått rep i taket och sen släppte han och ramla ner och bröt nacken. Och personen i sig var ingen mindre än Will Smith. Haha. I alla fall så när den resan va över skulle vi iväg på en gång igen på en annan kryssning. Och den här gången glömde jag ryggsäcken också, och då blev jag kvar i land bara för att jag letade efter den. När båten sen kom i land så fick dom liksom hoppa i land och chansa på att dom kom över till land, annars ramla de i vattnet. Och endel blev klämda mellan kajen och båten. :S Hahahaa.

Helknäpp dröm som man blir alldeles frustrerad av. Den där JÄVLA ryggsäcken!? :S Och sen olyckor hit och dit. Måste fan ha betytt något eftersom jag inte har kunnat sluta tänka på kryssningar på hela dagen. :S

Nog om det och mina freak drömmar. Ska snart titta på färjan. (Ha ha ha, kunde inte komma mer lägligt än så)
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0