Baaaakis

Vart Wasa igår med Camilla o Lisa. :) Kommer inte ihåg spec mycket efter den där konstiga blåa shoten som Lisa övertalade mig att pröva. Usch! Har ett svagt minne av att jag sprang in i en vägg X antal gånger. Och det känns i mitt huvud idag. En stor bulaaa i pannan. Hm. Sådär full var det absolut inte meningen att jag skulle bli, och sådär full har jag nog inte varit sen första fyllan skulle jag tro.

Fick liiiiteee ångest när jag vaknade 5 i morse och upptäckte att jag låg på köksgolvet med jackan på mig (??). Tur att jag var ensam hemma så ingen såg mig. Haha. Pinsaaamt*

Och idag har jag inte mått bra. Inte alls. Värsta bakfyllan någonsin. Bara velat dö och önskat att någon kunde skjuta mig, typ. Men nu lagomt till natten har jag lite smått börjat leva igen. Men ska väl lägga mig och få mig lite sömn i en säng inatt. Vore ju skönt.

Den här bilden förklarar rätt mycket om hur jag känner mig idag.
Lägger upp lite bilder från kvällen imon!

Har setat och kollat igenom massa bilder från sommaren. Jobbet på kyrkan,- Faaaan vad jag saknar! Studenten och klassen,- God damn I MISS U ALL! <3 Fy fasiken vad jag saknar vardagen med skola och allt. :( Men men, life's going on..


Saknar dig mer och mer. Men jag vågar inte hoppas eller tro nått. Men innerst inne så hoppas jag verkligen.

Börjar bli lite less på alla runt om en som har pojk/flickvänner.. Visst, inget dumt alls mot er, tycker om er och är glada för eran skull, men jag känner mig lite ensam ibland. Alla har någon att ha myskvällar med, att sova med och hitta på saker med. Men inte jag. Får mig bara att vilja ha dig här ännu mer. Livet är orättvist ibland!


Godnatt grymma värld!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0