BAD BAD BAAAAD day

Iiiiihhh vad kallt! Nu är det verkligen höst iaf.

Och morgonen kunde inte börja sämre. Jag som trodde jag blivit frisk. Näe, man vaknar av att en äcklig slemklump satt sig i halsen och jag håller på å spy. Yes. Hm. Jag gick upp och gjorde några desperata försök att få bort den men den vägra. Så jag la mig en stund till. När jag vaknade andra gången hade jag magknip. Vilka sitter än. Och det gör sååå ONT :'( Jag vill bara dö för en dag eller nått.

Sen när man vaknat till riktigt då började man tjaffsa här hemma. Med mamma. SUCK. Henne ska man alltiiiid hjälpa när hon behöver hjälp, och gör man inte det så får man skit för de. Och när jag ber om hjälp en gång så nee gör det själv å bla bla. Då får man skit för det också. Hatar att bo hemma. Känns som att man aldrig får credit för det man gör. Eller så är det så de känns nu. Eller nej, det känns så oftast.

Och inte blir dagen bättre av att cpinternet fuckar sig. Och fuckbook funkar aldrig nu för tiden. Åh vilket liv. Jag vill försvinna. Värre irritations dag har jag nog inte haft på läänge.
>.<


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0