Dagen till ära..

.. så vaknade man med lite feber igen. Men men. Är rätt van nu. Idag har jag och mamma varit på polis-station och skulle göra en anmälan på dromklanningar.se. MEN deras apparater :S hade gått sönder så vi skulle ringa nå annat nummer istället. Hm. OVANLIGT att det inte kunde gå smärtfritt åt mig va!?

Ett under var ju iaf att man fick tag i skruvar till hyllorna på mora järn å bygg utan att behöva leta i halva sverige och ringa halva världen. 

Idag har varit en skitdag helt och hållet. Irriterad på ALLT i min väg, känt mig allmänt ful och äcklig och varit förbannat trött. Nu tänker jag iaf vara duktig och bädda rent i min säng sen duscha. Kanske man blir på lite bättre humör. SNUSKDAG.

Oh kaninkraken är ute också, ut å släppa in o mata! SEN duschen. Och Idol efter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0