*host* :(

Heelt jävla slut i hela kroppen av allt hostande och nysande. Och framförallt av febern. Inte alls mycket feber jag har, men det behövs så lite nu för tiden för att min kropp ska total strejka. :'( ORKAR INTE MER!

 Läkaren har iaf sagt att vi ska avbryta "exprimentet" med min medecin omedelbart, så jag ska gå tillbaka till normaldos. Tack för att du äntligen lyssnade på mig! Men han tror inte att det är pga medecinen jag är sjuk jämt, ne, för han tror att jag är allergisk mot nått så jag ska göra nå prover :S

(känner på mig att detta är lite utav ett klago/gnäll-inlägg, sorry för det. men måste ju gnälla av mig lite)

Blir såå besviken på folk som man bestämmer saker med, som sedan; Nej men det vill jag inte och bla bla bla. Fjärt på er! Handlade iof bara om en töntig middag på skolan. Men ändå.

Ah, glömde berätta om en lite creepy sak som hände inatt. Satt här och spelade, å så plötsligt hörde jag det klart och tydligt att någon kom ner för trappen (vår trapp knarrar lite när man går i den). Frågade mamma i morse om hon eller pappa hade gått ner hit inatt, men det hade dom inte :O Lite konstigt.

Åh jag tänker alldeles för mycket! Stop it!

Hm okej. nu börjar det bli lite läskigt, jag skakar och är darrig och snurrig :S Kan va dags att sova kanske.

Trött trött trött trött trött trött.....



Det var du som fick mig att skratta när jag inte hade styrkan att le


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0