Telefonsvarare

Juu. Idag var jag duktig och gick upp ur sängen tio över nio, för att ringa ett viktigt samtal och boka en tid. Jag ringde, det var upptaget. Jag ringde, det var upptaget. Jag ringde, och MED MIN VANLIGA TUR så kom det en fin liten telefonsvarare. Jag la på i irritation. Ringde igen för att höra om telefonsvararen sa nå viktigt, MEN man hörde fan inte ett skit vad kärringen sa; "Var god schhiu pssdäa PIIIIIIP." Hm. Jag ringde igen för att försöka höra vad hon sa i tron om att det var jag som var trött och döv. Men samma sak igen; "Var god lämn schhiu pssdäa PIIIIIIP." Jag blev sur och gick å la mig igen.
Jag undrar just vad man skulle vara god och göra? Och jag undrar fortfarande varför dom har telefonsvarare under timmen som är döpt till telefontid. Och jag undrar varför dom sätter någon som inte kan prata på att göra telefonsvar. 

Jag vaknade igen halv tolv. Något gladare. Något piggare. Jag och Camilla åt frukost och åkte hem till mig för hon skulle klippa alex. Äh, varför skriva vad man gjort under dagen när man ändå inte gjort något speciellt?

I alla fall så var vi till Åsa och Kurt och hälsade på en stund ikväll, lika trevligt som vanligt :)

Svenska Hollywood fruar. Hahaha. Riktigt underhållande program. Den ena är en produkt, Den andra en blåst blondin och den tredje, Tjaa, funkar ju rätt okej uppe i bollen verkar det som. Om man jämför med de 2 föregående alltså.

Och JAAAAAAAA mitt älskade pogram Grey's Anatomy börjar den 30 sept! Yeeeees! Som jag längtat. En heeel sommar har man väntat på den spännande fortsättningen.

ne men har nog inte nått mer att skriva tror jag.. Eller jo, ska på Rekryterings-mässa på Mora parken imon, hoppas på att få nå jobb. Nu är det tomt på ord. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0