Kräftkalaas Kräftkalaas..

Ja det blev lite kräftor hemma ikväll med familjen, Camilla, Carin och Arne med ungar. Riktigt gott! och jag och millisen bakade bröd. Mums. Sen blev det bara lite mys i fotöljerna och bara prata. Man har så himla roligt med Carin och Arne. Kan sitta och lyssna på deras historier i evigheter alltså. :)

Knäppte inte just nå bilder, bara nån på dukningen. Men det var skitsamma för jag är hos Camilla nu och glömde kameran hemma så kan ändå inte lägga upp nått här. :P

Imon blir det lite shopping i Borlänge med Camilla. :) Var längesen jag handlade där nu tycker jag. Hoppas man hittar nått nytt.

Huvudet börjar kännas lite tungt, tror det är dags för lite sömn! Gnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0