Livet i en flyttlåda

Haha ja så kan man nästan beskriva mitt liv just nu. Allt från lägenheten i Övdaln ligger i kartonger. Man tänker; "Åh den där skulle jag ha haft nu" och så går man ut i garaget i tron om att den ska ligga överst i någon låda. Men nej nej allt man ska ha är väl nerpackat i den understa lådan längst in.



Så var det idag när jag skulle ha min kokbok. Tjaa, den låg väl längst in längst ner under allt där inne nånstans. Men jag var envis och drog fram allt för att hitta den, och ja jag fick fram den tillslut :)


Idag har man varit duktig flicka också. Städaat helaaa dagen. Städat ur lite lådor och ställt i ordning en byrå i mitt rum. Sen har jag väl hjälpt mamma att städa resten av huset också. Så nu är det tip top här kan jag lova!

Ikväll har jag tagit en promenad och sen bara tagit det lugnt. Setat och knepat o knåpat med bloggen, Attans vad kul det är när man fattar! :) Men ska tvinga Jessica att hjälpa mig med lite småsaker sen.

Imon kommer Carin och Arne med ungarna hit och vi ska äta lite kräftor och mysa lite. Blir mums!
Nej tro om man skulle ta och sova lite kanske? Skriver mer imon antar jag.

Godnatt Världen!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0