Men åh, äntligen lite feber

Hm. fan. Sjuk igen. Måste fan va nå allvarligt fel på mig. Jämt sjuk. Sen blir man frisk. I en vecka, och så sjuk igen. Blir helt craaaazy på den här skiten snart.

Och alla verkar tro att bara för att man har lite ont i halsen och feber; Ohh noo, gaaah, hon har svininfluensa, spring för livet! , ungefär. Hm.
 Ärligt talat tycker jag det där med svininfluensa är löjligt och bara ännu mera löjligt. En vanlig jävla förkylning! Det är ju till och med bevisat att det dör mer folk i den vanliga influensan. Ge er.

Man är väl inte direkt nått jävla monster bara för att man är lite snuvig?!
( eller jo, jag ska döööööödaa eeer! jaga er tills era ben inte bär er mer och sen låta er lida sakta till döds medans jag äter upp er.) Herregud! Tycka vad ni tycka vill. Men jag tycker denna hysteri är förbannat töntig.

Borde kanske sova när man är sjuk. Men gillar inte alls att sova med feber, och allra helst inte ensam. Usssssh.

Imon ska jag försöka vara händig och slänga upp mina nya hyllor på väggen. Det kommer bli grett (y)

Näe Godnatt mina vänner & ovänner.



// Förkylnings monstret. Höhö


Kommentarer
Postat av: Sara

Kan säga en sak, håller verkligen med om det där med svininfluensan, har oxå vart sjuk, vilka kommentarer man får av endel då. :O

2009-10-04 @ 18:49:19
Postat av: bananen

Hahaha du är så jävla underbar =)

Keep on rockin bruden.

Jag håller på dig jag.

2009-10-11 @ 17:11:43
URL: http://bength.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0