Mysnatt



Kom hem från Helen för någon timme sen typ, och nu sitter jag här och har lite mys framför datorn i sängen med tända ljus :) Skönt och väldigt lugnande. Tänkte det kanske skulle kunna funka för att få mig att sova sen. Hade ju såna problem med det igår. :/ Usch usch.


Lite mysfaktor iaf. Synd bara att man inte har den man vill brevid sig och sitter ensam..


Var ju i Borlänge igår på kupolen med Camilla. Och därifrån kommer man ju knappast tomhänt ;) Köpte en siden tunika, en ögonskuggspensel, två bhar, en väska och ett par skor.



Love them!

Aja nog tjatat om det. Ikväll har jag varit hos Helen hela kvällen. Varit ute på en liten promenix med vovvarna, fixat el-aggregatet (stavning?) till hagen så hästen håller sig inne, och kollat på film. Jo appropå aggregatet så lär hon nog få sig en redig kyss nu om hon försöker smita, och efter den försöker hon förhoppningsvis inget mer heller. Eller vad tror du Helen? :)


Slänger upp en bild på dom små trollen också :)

Ojoj, blev många bilder i det här inlägget. Haha! Blir lätt så ibland.
Nej nu ska jag försöka sova lite. Mitt huvud börjar bli tungt så det ska nog funka.
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0