Någon som vill köpa REDKEN?

Ahapp. Klockan är 23.41 och alla sover i huset utom jag. Ovanligt, Eller inte. Ska väl också rulla igen ögonlocken strax..

Jo, jag undrar; Är det någon som är intresserad av att köpa REDKEN balsam och REDKEN inpackning? Tänkte nämligen sälja mitt. Absolut inte att det är dåliga grejer eller nått sånt, för det är de verkligen inte, men jag har börjat med ett nytt märke som jag tycker passar mitt hår bättre. Har bara använt både inpackningen och balsamet två gånger. Om du känner dig intresserad så släng in en kommentar!


Imon så ska jag följa med Alex och besikta Tottes Audi, och sen får vi se vad dagen har att bjuda på. Skulle ha behövt in på on-off igen med min nya dataladdare.

För den jag köpte med dom sist glappar också. H A T A R Onoff. Sämre service får man verkligen leta efter. Så tänkte lämna igen laddaren och gå till Amtech istället. Dom kanske kostar en 100 lapp mer eller två, men man får iaf riktig hjälp och bra service.

Nej, nu säger jag upp mig för idag.
Goodnight!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0