Natta

Då var det kväll igen då. Fan vad det aldrig är dag känns de som? :S Haha.

Har precis duschat och nu sitter jag i sängen hos Camilla och spelar lite på king. Imon ska vi på arbetsförnedringen och boka tid för att skriva in sig. HM! Åh. Ska man inte kunna få ett jobb utan att blanda in dom. Suck. Har ju sökt hur många som helst. Gah. men men. Man har väl inget val. Inge länge jag behöver jobb ändå så, Ska ju söka skola till våren. Men vore ju inte helt fel med extra jobb heller. :) Får la se vad de blir.

Funderar starkt på att skaffa gymkort nånstans. Men kan inte göra det förns jag vet om jag ska jobba i Mora eller vart jag hamnar. HM! Seeeeegt med jobb alltså.
Men men. Ska väl spela klart på king nu sen sova. Godnatt!

Avslutar med ett klipp på den här lilla tjejen på 6 år. Åh vad jag gillar henne! Att man kan ha sån talang redan vid sex års ålder!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0