Natta


Ja då var det kväller igen. Rätt trött faktiskt. Nyss duschat också, så nu luktar håret mums igen, You gotta love GOLDWELL! :)

Imon ska jag köra tidningar igen. Var ett tag sen sist. Får se hur det går, med tanke på hur irrig och borta i huvet jag är på mornarna. Hm. Tur Mamsen är snäll och följer med som sällskap. Jobbigt å gå upp så tidigt bara, Men men, lite cash tackar man ju inte nej till! :)
Men lär nog bli lite krångligare att ta sig fram än sist, för dom jävlarna håller ju på med Dalgatan fortfarande och 1000 meter höga trotoarkanter klarar inte ens en tidningsbuss av. Så blir å trixa sig fram. Kan gå bra. Kan gå dåligt. Den som lever får se.

Hm. Har en stor klump i magen. Beror nog på allt saknande och tänkande de senaste dagarna.. (låter löjligt men) Varje gång jag ser dig online så isar det till genom mig och jag får en klump i magen, en bra känsla blandat med en ledsen känsla. Men men. Life's a bitch.

Nu lär jag nog sova om jag ska orka dra mig upp halv åtta imon.

Hej hopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0