Promenix!


Ah så är de. Varit ute på en kvällspromenad med Lisa, på en timme ungefär. Skönt. Massa prat å så. :) Måste göras oftare! Som sagt, vi får göra det till våran tradition :)

Jobbet idag gick strålande. Klar tidigt också. De gillar jag starkt. Riktigt skönt å köra tidningar faktiskt. Synd att det bara är ett "hoppa in som extra ibland"-jobb. Men men. Det är ju alltid nått.
Inget av de jobb man söker får man nå napp på heller. Och jag tycker det är JÄVLIGT dåligt att dom INTE ENS hör av sig och berättar att man inte fått nått jobb eller tid till intervju. HM!!! Men men. Bara att söka vidare och hålla tummarna.

Sen har det hänt en liten olycka här idag också, grannens katt blev påkörd. "/ Usch. Missen stackarn va helt förstörd. "/ Hoppas att det gick fort då så han slapp lida. Usch. Hemskt att mista en familjemedlem så lider verkligen med dom. Och djurvän som jag är så var det nog inte så smart av mig att kolla på kraken heller. Tänkt på den bilden i huvet hela dagen sen dess.

Har läst lite om en såndär reningskur, när man bara äter frukt och sallad i princip. Funderar starkt på att göra det, vore ju skönt att rensa ur kroppen på lite gifter och skit! Men frågan är ju om min mage pallar det, efter alla konstiga magattacker de senaste veckorna "/ Men ska lugna mig lite och se. Får jag ingen mer attack på två veckor så ska jag nog prova den där kuren. Är ju bara i en vecka så. :)

Och nu börjar det allt bli för länge sen som man såg klassen. SAKNAR EEER! Tycker det börjar bli dags för klassträff/fest snart!! Eller??

Nu ska jag försöka sova lite så att man kanske kan komma ur sängen i någorlunda tid imon iaf.
Tjubree


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0