Regn å så lite mer regn

Ja uuuan vad det regnar :( Jag som tänkte ta en låååång promenad nu innan frukost. Men nej nej. Då regnar det utav bara fan! Blir så less! Cpregn.

Och jag ser ingen ände på det heller..

Under dagen vet jag inte vad jag ska göra, hitta på mig någon slags motion eller om jag pinar mig ut i regnet ändå (Är ju inte gjort av socker precis).
Sen ska jag hämta Camilla på tåget och följa henne på sjukan. Och sen kommer väl Carin med familj. Hm, blir ett jobbigt och intensivt dygn med dom där ungarna. Far både högt och lågt. Det räcker med ett dygn med dom sen är man helt slut. Ne fy fan, jag ska inte ha barn på länge!

Men sjåå det har lugnat ner sig med skvalandet nu, UT UT UT UT! Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0