HELG

Ja nu vill jag minsann ha den där förbaskade helgen! :) Längtaaar såå! Valborg- Kalaaas först, sen Övdaln på valborgs-rock ;) Yee, de blir rock 'n' roll som faeen de! Minsann ^^, Och på lördag så blir det förhoppningsvis Gesunda på hillcross, alltså, om vädret tillåter. Vilket det gör! Yehaay, vilken jävla helg detta kommer bli! Underbart.

Wiewiewie. Känner mig otroligt glaa idag! :) Ska ta o slänga i mig nått ätbart sen blir nog en promenix! Men INTE in i den där skogen. Noway. Inte ensam iaf :P

Imon så drar jag och camilla iväg till borlänge, på smink-kurs och shopping :) Nice! Var typ as längesen jag shoppade. Så de är fan på tiden ;) Så kanske man till och med kan se ut som en människa till helgen. Nog med svammel nu! Maaaat..

Over&Out
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0