IDÉ

Ja.. Eller vad man ska kalla det, har iaf börjat gro i mitt huvud. Och Mammas med tror jag. En sak som behöver lååång betänke tid, fundera hit och dit. Men, i slutänden, kan det vara värt det. Det blir nog bra. Det har då iaf satt snurr på tankeverksamheten ordentligt i den lilla hjärna jag har.. Känns nog riktigt bra tror jag.

Feberfri är jag idag med, såå skönt! Men när ett problem försvinner uppstår ett annat, är nån nackspärr på gång nu känns det som :O Hmm. Mamma masserade lite med nån muskelkräm, får se om det blir nå bättre..

Wiie, johanna följde mig på underverket idag istället. Så nu har jag mig en riktig BH. 399 kostade den, inte så himla farligt ändå tyckte jag. Superduktiga är dom då där inne, så i framtiden blir det nog fler bhköp där. :) Tror man tjänar på det i längden ändå, om man tänker på att deras är rätt slitstarka och håller länge utan att "slappa" till sig eller vad man ska säga :P Haha.

Och nu är det inte ens en vecka kvar innan Camilla & Anna fyller år :D Wiwiwiwi! Nästa helg kommer bli så kung! Valborg-Fest för födelsedags"barnen", Lördagen- Hillcross i Gesunda om vädret tillåter! :D

Nej, nu får det nog bli en film tror jag!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0