Intervju

Är det dags för imorgon. I Orsa. Klockan 09.30. Lite nervös. Men ändå rätt lugn. Det där kommer gå finemang. Kan ju bara vara mig själv och vill dom inte ha mig så passar jag väl inte bara :) Det är ju bara det som kan hända liksom. Inget farligt direkt :P Alltså, ska på intervju på Scotts. Skolan i Orsa. Har sökt en KY-utbildning där som innefattar massage, spa och träning. :) Så imon är väl "the big day". Men det fixar jag! För jag vill så gärna det här. :)

Idag har det inte hänt så mycket. Camilla har klippt mig lite och färgat håret. Tack hjärtat! ♥
Och träningsvärken börjar smyga sig på allt mer och mer. Speciellt i trappor gör den sig påmind. Men attans så gött det är å känna att man gjort nått iaf. :P

Nej tro om man ska försöka sig på att sova lite då? Så man är klar i huvudet i morgon! :) Godnatt.

Over&Out
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0