Make up store


Oh jaa! Jag o Camillis ska ju till Borlänge nästa vecka. Och vi har bokat sminkkurs på make up store. YEE. (Y) Längtar redaaan. :) Sen till veckan ska Johanna följa mig på underverket också, o se om jag hittar en BH som sitter som den ska :P Känner att det kommer bli en dyr vecka, men who cares. Man måste unna sig lite lyx ibland :)

Och min kropp visar inga tecken på minskad aktivitet, Höhö, febern håller ett fast tag om mig. Så snart blir det FILMTIMEE hela kvällen. Det behöver man när man är sjuk :) Hihi.

Å just ja, mamma kom hem med en påse Gojibär häromdagen, och jäklaaar vad gooa dom är :) Mumsimums. Ett tips bara. Supergott och supernyttigt!


Over&Out
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0