PLÅTSLAGARE

Är sååå INTE bakis idag, och vet ni? Det är underbart! Varit en luugn helg för mig. Skönt med nån sån i emellan åt. Laddar inför nästa istället ;) För då blire livat i holken vill jag lova!

Har jobbat lite idag. Kört tidningar, Helen o Styckan mötte upp mig på bynn. Haha Styx stackarn var heelslut när dom kom upp dit, gått från västäng. Det där är en riktig mysgubb-hund det :) Sötnöt. Sen for vi vidare till Mora. Pappa väntade vid verkstan, för lingonet skulle få sommarskor. Så medans han bytte däck så fick jag plåtjobb att göra. Punkta ut 400 hål i 40 plåtar fick jag o helen roa oss med. Sedan skulle det vikas o trixas, men det gick überfort! För att jag är den bästa plåtslagaren i världen! ;)

Hahaha sitter och kollar på gaaaamla kort, från gamla datorn. Måste bara lägga in ett på Alex. Förlåt, du lär hata mig efter det här, men det tar jag i så fall! Hahahaa
 
Det var minsann ett bra jävla tag sen. Men den bjuder HAN på ;) En sommar i skara om jag inte minns fel :P

Satan vad bilder det var i den där externa. Shit. Så många minnen, i en sån liten låda. Helt otroligt :)

Sommar-09. Ett år sen. Och oj vad mycket som hänt sen dess. På en vinter liksom. Helt sick.

Sommar-Frihet! ♥
Sommaren -10, Det blir nya tider, nya minnen :)

Nä dax å göra nån nytta istället tror jag istället för å sitta här och häcka!
Over&Out
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0