Presentgrubbel och snorpapper

Ja detta presentgrubbel alltså. Varför har jag så svårt att hitta på saker? :P ALLTID när jag letar presenter till någon så hittar jag bara saker som jag själv vill ha. SUCK :P Hmmmmm.. Anna och Camillas födelsedag är ju som sagt här snart, så jag hoppas att jag hunnit klurat ut nått bra åt dom tills dess. Men med lite hjälp ska det nog gå. Och längtar redan till deras kalas, tror de blir superkul! Alkohol och så viskade en liten fågel i mitt öra; Lekar! Weehoo. Kan inte bli bättre kombination ;)

Dagen har bestått av näsdukar och snörvel. Hur mycket snor kan ett huvvu producera egentligen?! Hoppas iaf vara 100% frisk tills nästa vecka, då det blir hårdträning.. Ska även höra lite kring ett personligt träningsschema då hade jag tänkt. Yää. (Y) Och så blir det Borlänge på torsdagen också! Kulkul. Hoppas att man hittar sig nått nytt.

Var till däck o fälg idag också å skulle se om mina däck var klara än, dom skulle ju komma i fredags. Men de hade inte kommit förns idag. Så får väl se om dom är klara att hämta imon då. Jag är glad att jag inte jobbar på en däckfirma i dessa tider :P Haha, K A O S  och katastrof var ordet.

Annars idag har jag setat här som en dö sill. På kvällskvisten trotsade jag febern och gav mig ut på en promenad, riktigt skönt! Rensa huvvu lite med "frisk" luft. Kan ju inte kalla luften direkt frisk nu när det påstås flyga runt massa aska.. Men lite skit rensar ju som sagt.

Igår tröttna jag också på att sitta inne så jag samlade ork och åkte upp till Älvdalen och hälsa på Helen och hundarna lite. Vi åkte och hade lite picnick. Mysigt :) Några bilder blev det också.


Myser i solen.. I några sekunder tills Pidon gör ett desperat försök att få uppmärksamhet av matte. Vovvov som övergick mer eller mindre i gallskrik. Ekade nog ända till Mora. Men efter en stund gav han upp.


Styx med den lilla "pinnen".


"hm, var det korv matte hade i handen tro?"

Puss & Godnatt

Ohh nej just ja! Har ju för tusan glömt att berätta vad jag fick i present!
Tadaaa..



Haha tänka sig, fick allt det där som jag satt och åmade mig för att jag inte hade här förut i ett blogginlägg :P Så nu kan man fippla och trixa lite hemma också :) Men nu, Godnatt igen :P

Kommentarer
Postat av: Helen

Ooo mina små pojkar.. =) Tänka sig man kan tycka om dom fast dom är så förbannat jobbiga ibland.

2010-04-21 @ 23:21:12
Postat av: Angelica herself

Jaa, jag tycker allt som oftast om dom i alla fall :D

2010-04-21 @ 23:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0