Snörvel snörvel

Klockan är cirkus halv ett och jag är vaken än, trots att jag dessutom är sjuuk :O Smäll på fingrarna borde jag ha.. Men faktiskt, när man som mest behöver sömnen, när man är sjuk, det är då jag HATAR att sova. Det är jobbigt. Man drömmer konstigt, ligger och snurrar, vaknar av att man är snustorr i hela svalget för att man är täppt i näsan, and so on so on.. Nej fy fan för att söva när man är sjuk! Bläsch. Men borde väl om jag ska bli kvitt nångång.
Fan så rastlös man blir när man är sjuk, och träningen som jag annars brukar göra av med min energi på, uteblir ju. Så snart klättrar jag på väggarna! Men imorrn, oavsett hur jag mår så blir det mat på kaffestugan med Johannis ♥ Var längesen nu. Så det ska bli myys!

Kalaset var skitkul iaf :) Helnöjd. Bilder finns på min fb, och kommer även upp här så småning om skulle jag tro. Neej, jag ska väl snörvla vidare in i drömmarnas värld då.



Puss & Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0